Семінари, конференції, педради 2015-2018 роки

Тренінг в межах спільної програми Міністерства освіти та науки України й  Британської Ради
для  вчителів  англійської мови

З 18  по 20 червня у м.Покровськ відбувся 24-годинний тренінг в межах спільної програми Міністерства освіти та науки України й  Британської Ради для  вчителів  англійської мови, які з 1 вересня 2018 року працюватимуть в перших класах Нової української школи. Наші вчителі Задорожня Олена Володимирівна, Костянко Тетяна Володимирівна та Колосовська Наталя Петрівна брали активну участь у цьому заході.
Протягом трьох днів за підтримки тренерів Тетяни Мамкіної та Олександра Пойди вони вдосконалювали свою професійну майстерність, вчилися моделювати та вирішувати різні робочі ситуації. Прекрасний склад лекторів, які вільно володіли аудиторією, актуальність розглянутих питань, доброзичлива атмосфера сприяли ефективності навчання, творчій співпраці.
Курси пройшли дуже насичено й цікаво, лекції викладачів були дуже пізнавальні.
Після проходження тренінгу та дистанційного онлайн-курсу учасники отримають сертифікати Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні.
Викладачі англійської мови щиро дякують міському відділу освіти  та адміністрації Новогродівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №7 за надану можливість  підвищити свій  фаховий рівень.

IMG_20180618_125642 IMG_20180619_120324 IMG_20180620_095325                    Задорожня О.В.

Засідання Клубу молодих учителів «Творчість. Молодість. Престиж.»

Творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, наполеглива праця.
В
. Сухомлинський

29 березня відбулося засідання Клубу молодих учителів «Творчість. Молодість. Престиж.» Тема. Розвиток ініціативи, креативного мислення, педагогічної майстерності молодих вчителів в аспекті творчої самореалізації шляхом удосконалення інтерактивних методів навчання та виховання.
Мета та завдання.
— Ознайомлення зі станом ефективного використання сучасних технологій педагогами загальноосвітніх навчальних закладів району.
— Формування педагогічної майстерності, розвиток творчої ініціативи молодих педагогів шляхом використання інтерактивних технологій.
— Створення моделі сучасного уроку на основі інтерактивних методів навчання.

IMG_20180329_090914 IMG_20180329_091012 1

 Хакатон на тему “Інноваційні шляхи до Нової школи”

28 березня у Новогродівському ЗЗСО І-ІІІ ст.№7 відбувся хакатон на тему “Інноваційні шляхи до Нової школи”, мета якого сприяти усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання як умови життєвого благополуччя; допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в професійній сферах, формувати навички групового співробітництва.

IMG_20180112_091447 P80112-090304

Педагогічна рада 

27 березня у Новогродівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №7 відбулося засідання педагогічної ради з 2 частин. Фестиваль «Майстер своєї справи» присвячений  підбиттю підсумків атестації -2018.
Кластер на тему «Реалізація Закону України «Про  освіту», метою якого було планування подальшої реалізації в освітньому процесі закладу Закону  України  «Про освіту»,  запроваджувати  механізми гнучкості та оновлення змісту освіти.

image (3)image (17)image (4)

Участь ІІ Всеукраїнських читаннях «Філософсько-педагогічні аспекти формування свідомості технічної інтелігенції»

14 березня 2018 року у Індустріальному інституті ДВНЗ «ДонНТУ» відбулись ІІ Всеукраїнські читання «Філософсько-педагогічні аспекти формування свідомості технічної інтелігенції». В межах конференції було проведено «Круглий стіл» за темою: «Шляхи співпраці освітян у процесі формування майбутнього професіонала» Від міста Новогродівка з доповіддю «Співпраця в науковій сфері: запити сучасної школи» виступила Авер’янова Юлія Геннадіївна, учитель хімії та біології Новогродівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 7. Всі учасники «Круглого столу» отримали сертифікати.

2919637 29216342_

Педагогічна рада

12 січня 2018 року у Новогродівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ст.№7  відбулася педагогічна рада на тему: «Аналіз  підсумків діяльності Новогродівського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст.№7 за І семестр 2017-2018 навчального року. Колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності освітнього процесу».
Форма проведення  — педрада-презентація навчально-методичної та виховної роботи
Мета: проаналізувати  підсумки діяльності ШМО за І семестр 2017-2018 навчального року, сприяти усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання; допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в професійній сферах, формувати навички групового співробітництва.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

  1. Виконання рішень педагогічної ради.
  2. Аналіз підсумків діяльності Новогродівського закладу загальної середньої   освіти І-ІІІ ст.№7 за І семестр 2017-2018 навчального року. (Самоздра О.В.) Діяльність шкільних методичих об’єднань  за І семестр 2017-2018 навчального року. (Колективна творча справа.  Дядіченко Л.О., Чернова Н.С., Корнілова С.М., Авер’янова Ю.Г., Соколенко Ю.В., Шутова К.А., Колосовська Н.А.)
  3. Про  планування класними керівниками виховної роботи та якості її виконання у І семестрі 2017/2018 навчального року. (Колективна творча справа. Презентація  діяльності МО класних керівників  Прошакова О.В.)
  4. Колегіальний пошук шляхів підвищення  ефективності освітнього процесу.
  5. Різне

Проект рішення педради >>>

Коло взаємодії  – ефективна співпраця вчителів, учнів та батьків

11 січня 2018 року відбулося  засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників на тему: «Коло взаємодії  – ефективна співпраця вчителів, учнів та батьків».

Форма роботи засідання — це  семінар – тренінг, практичне заняття з використанням  елементів тренінгу. Гаслом  роботи шкільного методичного об’єднання  класних  керівників були слова: «Почни з себе!».  Для конструктивної роботи соціальний педагог школи Ватаг О.В. запропонувала  створити  атмосферу доброзичливості та довіри, виконавши вправу «Овації».

Об’єднавшись у групи, класні керівники вирішували різні  педагогічні ситуації, тренувалися «читати» невербальні знаки, обговорювали відеоролики. Продемонструвати неповторність кожної людини, зняти емоційне  напруження  дозволили ряд творчих вправ, які провела психолог  школи Задко А.А.

Протягом семінару  у кожного була змога висловити свою думку, замислитися над проблемою, спланувати свою подальшу  роботу.

Голова ШМО класних керівників Прошакова О.В.

Психолого-педагогічний консиліум

Потрібно знати дитину, знати її силу
 і слабкості, розуміти її думки, переживання,
бережно доторкнутися до її серця…
                         В. О. Сухомлинський 

14 грудня 2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум з адаптації  п’ятикласників до навчання в середній школі. Метою консиліуму  є об’єднання зусиль усіх суб’єктів освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.
 Класні керівники Колосовська Н.А. та Корнілова С.М. акцентували увагу на особливостях класних колективів. Психолог школи Задко А.А. ознайомила присутніх з характеристикою молодшого підліткового віку та з результатами дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5 класах, закликала враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. Заступник директора Вахрамєєва О.В. розповіла про ознаки успішної адаптації та про найоптимальніші варіанти реагування на прояви дезадаптації. Відгуки вчителів, які працюють з даною категорією дітей,  дозволяють стверджувати, що 5-ті класи – це сформовані колективи зі своїми традиціями і особливостями. Учні володіють необхідною сумою знань, умінь і навичок для успішної адаптації в середній ланці школи. Більшість з них працездатні, активні на уроках та емоційно чуйні. Директор  школи Самоздра О.В. підбила підсумки всіх виступів та зазначила, що успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятиме цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.

Вітаємо учасників ІІІ обласної науково-практичної конференції
«Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні»!

29.11.2017 р. відбулася ІІІ обласна науково-практична конференція «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні», у якій узяли участь понад 400 освітян області – начальників управлінь (відділів) освіти, завідувачів та методистів міських (районних) методичних кабінетів (центрів), керівників та педагогів закладів освіти області.
Розпочався захід відкриттям експозиції «Я люблю Україну», на якій представлено вироби декоративно-ужиткового мистецтва педагогів та дітей дошкільних, позашкільних закладів та загальноосвітніх шкіл, в якій взяли участь і освітяни м. Новогродівка.
В інтерактивній формі «Gallery walk» за модерацією Пасечнікової Л. П. 6 груп учасників «мандрували галереєю» та висловлювали думки з тез:

  1. Українська історія – історія самоідентифікації та самозбереження.
  2. Українська культура – відкрита культура, що розвивається.
  3. Українська держава – інтегруюча сила для всіх етносів в Україні.
  4. Український націоналізм не може бути ксенофобним і антисемітським.
  5. Відкрита школа – відкрите суспільство: європейський світогляд.

В роботі секцій взяли участь вчителі нашої школи: Самоздра О. В. – директор ЗЗСО І-ІІІ ступенів №7, Кравцова Г. Ф. – учитель початкових класів ЗЗСО І-ІІІ ступенів №7, Смолякова Л. Л. – учитель початкових класів ЗЗСО І-ІІІ ступенів №7. З доповіддю у секції «Психолого-педагогічне забезпечення формування національної свідомості в умовах реформування початкової освіти» (керівник секції – Капінус Н.О., завідувач відділу початкової освіти Донецького облІППО) виступила Смолякова Л. Л. – дитяче товариство юних козачат «Козацьке братство».
Запрошені освітяни отримали сертифікати та збірники з матеріалами конференції.

CIMG0186 CIMG0193-2- CIMG0192

Участь в «Освітньому марафоні»

З 9 по 12 листопада 2017 року в межах програми «Відкривай Україну»  директор Новогродівського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №7  Самоздра О.В. та заступник директора з НВР Вахрамєєва О.В.  взяли  участь в «Освітньому марафоні» для педагогічних працівників Донецької та Луганської областей у м. Буча (Київська область) на базі ДПЗОВ «Променистий».
«Освітній марафон» – серія лекцій, панельних дискусій і тренінгів, покликаних озброїти викладачів освітніх навчальних закладів якісними теоретичними знаннями та практичними навичками щодо новітніх методик викладання; звернути увагу на виклики сучасності, які необхідно враховувати в освітньому процесі; сформувати комунікаційну мережу між усіма учасниками «Освітнього марафону» для подальшої співпраці та підтримки один одного поза межами заходу.
Вагомий крок з боку держави не залишився непомітним й іншими партнерами – АгенціяСША з міжнародного розвитку USAID підтримала проект і надала змогу відбутися йому з ще більшим розмахом. Громадські організації та освітні платформи “Про.Світ”, “Світ Освіт”, “Освіторія”,“Інша Освіта”, “Критичне мислення”, Інститут Майбутнього, AIESEC Україна, Інститут Розвитку Освіти й інші долучилися до створення контенту програми та дискусійних майданчиків. Активна позиція Донецької обласної державної адміністрації, безпосередньо голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації Жебрівського П.І.  надала можливість проекту стати реальністю для педагогів області.
Початок «Освітнього марафону» співпав з фінальною стадією програми «Відкривай Україну», яка направлена на розвиток активної громадянської позиції старшокласників, навчання проектній, командній, творчій роботі. Тому не випадково, що в межах «Освітнього марафону» окреме місце буде присвячене відвідуванню  фіналу Освітнього проекту «Відкривай Україну». 24 команди старшокласників – автори найкращих проектів зі всіх регіонів України, серед яких є й команда «АСУМ» з м. Новогродівка Донецької області, зберуться для натхнення та навчання подальшій роботі у власних громадах.
Відвідування такого заходу допоможуть школі здійснити оцінку потреб для демократичних змін, розробити й реалізувати шкільні проекти, а також сприятимуть обміну досвідом між школами із різних областей України.

Безымянный-1-300x234

Серпнева педагогічна студія – 2017
Шляхи підвищення якості освіти в межах сучасних освітніх трендів

31 серпня 2017 року в актовій залі Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 імені Тараса Шевченка зібралися працівники відділу освіти, керівники закладів освіти, педпрацівники, керівники методоб’єднань, голова профкому, молоді педагоги.
З вітальним словом до присутніх звернулася начальник відділу освіти м.Новогродівка — Кухтіна Р.М., яка привітала всіх з початком нового навчального року, побажали оптимізму, енергії у новому навчальному році.

IMG_3411
Співдоповідачами були викладачі нашої сьомої школи: Прошакова О.В., Авер’янова  Ю.Г. , Іванова Н.Ю., які поділилися своїми надбаннями з присутніми.  Їхні доповіді —  докладні, ілюстровані схемами, супроводжувалися відео. Тематика виступів:
— учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 — Прошакова О.В.: «Інтегроване навчання»;
— керівник ММО вчителів хімії — Авер’янова Ю.Г.: «Перевернуте навчання»;
— учитель фізики ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 — Іванова Н.Ю.: «Проекти STEAM – освіти».IMG_1062  IMG_1066  IMG_1067

На завершення начальник відділу освіти Кухтіна Р. М. подякувала педагогам за гідно подолані труднощі минулого навчального року, підготовку до нового навчального року та побажав ще більше витримки, наснаги і оптимізму у щоденній праці Вчителя.

СЕРПНЕВА ПЕДРАДА

30 серпня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради Новогродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7, на якій директором Самоздрою О.В. підведено підсумки діяльності закладу за минулий навчальний рік та окреслено пріоритетні напрямки роботи  на 2017/2018 н. р.

Всеукраїнський науково-практичний семінар
«Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу» 

1493439816657З грудня 2016 року наша школа долучилася до проекту «Хмарні технології в освіті».
26.04-27.04.2017 у НВК №1 м. Покровськ відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу». В роботі семінару брала участь учитель інформатики ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 – Полонська А.О. На семінарі були представлені кращі педагогічні рішення щодо використання хмарних сервісів в системі загальної середньої освіти, а також питання щодо створення оптимальних умов використання новітніх інформаційних технологій у початковій школі через впровадження проекту «Розумники» (Smart Kids).
Необхідність використання нових світових інформаційних розробок в освітній діяльності продиктовано вимогами сьогодення. Однією з інновацій в освітньому процесі, використовуваному в сучасному світі, є хмарні сервіси. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, впровадження в навчальний процес «хмарних обчислень» є відмінним рішенням проблем комп’ютеризації освіти.

Методичне об’єднання учителів природничого циклу 

29 березня 2017 року в Новогродівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 відбулося інноваційне засідання міського методичного об’єднання вчителів природничого циклу, на якому була присутня завідуюча міським методичним кабінетом Рудько В.В. та методист з технологій Герасимець Н.А. Свій досвід презентувала вчитель географії вищої категорії Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Радченко Т.Л. Вона провела майстер-клас на тему «Формування в учнів географічної компетентності практичного спрямування». Під час проведення майстер-класу Радченко Т.Л. залучала колег-учасників, використовувала цікаві завдання, методи та технології роботи. Таку форму проведення методичних заходів можна назвати інноваційною родзинкою педагогічної кухні, або рецептом успішного сучасного уроку.

метод. об_єднання вчит.природ.циклу 2 метод.об_єднання вчит.природ.циклу 1 метод. об_єднання вчит.природ.циклу 3

Воркшоп учителя української мови та літератури Вахрамєєвой О.В.

28 березня 2017 року в Новогродівській ЗОШ І-ІІІ ст. №7 відбувся воркшоп «Індивідуальний освітній маршрут як засіб самореалізації учнів на уроках української літератури». На цей захід було запрошено начальника відділу освіти Кухтіну Р.М., головного спеціаліста відділу освіти Дейнекіну О.О., завідуючу міським методичним кабінетом Рудько В.В. та вчителів-словесників усіх шкіл міста.
Своїм досвідом щодо засобів самореалізації особистості учнів на уроках української літератури поділилася з учителями-філологами міста «вчитель-методист», вчитель української мови та літератури вищої категорії Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Вахрамєєва О.В.
Педагоги міста ознайомилися з методами, що перетворюють процес навчання на радість. Філологи працювали з Google формами, з інтерактивними плакатами, виконували дидактичні вправи на сайті Learningapps.org.
Безумовно, учителі-філологи міста підвищили свою педагогічну майстерність завдяки інноваційній формі проведення методичного заходу, а це ще один крок до поліпшення якості освіти.

CIMG6350 CIMG6326 CIMG6361

НОВІ ШЛЯХИ ДО НОВОЇ ШКОЛИ

27 січня 2017 року в Новогродівській ЗОШ  І-ІІІ ст.№7 відбулася інноваційна педагогічна рада «Створення в новій школі умов для науково-дослідницької роботи  педагогів, обмін передовими педагогічними ідеями,розвиток творчої співпраці»  частина ІІ «Нові шляхи до нової школи».
Метою  заходу було обґрунтування актуальності запровадження інноваційних технологій  у навчально-виховний процес школи, презентація  досвіду  роботи педагогів школи із застосування інноваційних методик та технологій з метою створення продуктивного освітнього процесу закладу.
У формі воркшопу, працюючи в групах, презентуючи  досвід, педагоги навчального закладу ознайомилися з наступними інноваційними методами та технологіями: «Реалізація діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій»,«Евристичне навчання», «Перевернутий клас», «Ігрове моделювання», «REAL-технології».
Директор школи Самоздра О.В. та учитель початкових класів Смолякова Л.Л. ознайомили присутніх з основними положеннями науково – педагогічного проекту “Інтелект  України”  та запропонували  колегам розпочати   з 2017 року реалізацію  даного  проекту.

Рішення педагогічної ради:
1.Спрямувати методичну роботу школи на вивчення нових педагогічних технологій з метою подальшого їх застосування в практичній діяльності.
2.Поширювати досвід роботи педагогічного колективу з застосування інноваційних технологій шляхом публікацій в фахових виданнях та на освітніх порталах, шкільному сайті, організації та участі у проведенні майстер-класів, семінарів-практикумів, методичних тижнів, науково-практичних конференцій тощо.
3. Досвід роботи з даної проблеми узагальнити у формі брошур та представити під час виставки педагогічної творчості.
4. Проводити моніторинг впливу інноваційних процесів на якість навчально-виховного процесу та розвиток особистості учня.
5. Підготувати і провести воркшоп з теми: «Оптимальні шляхи запровадження хмарних технологій в НВП школи»
6.Розпочати   з 2017 року реалізацію науково-педагогічного проекту “Інтелект  України”

МЕТОДИЧНЕ ЗАСІДАННЯ КЛУБУ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ

З метою підвищення професійного зростання 03.01.2017 року в Новогродівській ЗОШ І-ІІІ ст.№7 відбулося планове засідання Клубу молодих учителів. Тема засідання : «Сучасний урок молодого вчителя : традиційні та інноваційні підходи». Під час зустрічі викладачі ділилися своїми першими враженнями та проблемами,виступали з практичним застосуванням методу «Мікрофон», ігровою ситуацією «Угадай мене», також психологом школи Задко А.А. було проведено тренінг «Стратегія вдосконалення самосвідомості вчителів, підвищення престижу школи», а Задорожньою О.В. — майстер-клас «Метод шести капелюхів».

Яскраво та змістовно пройшло планове засідання Клубу  молодих учителів.

IMG_20170103_114102 IMG_20170103_120120 IMG_20170103_130013

Робота творчої групи

На початку вересня на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №7 відбулося засідання творчої групи вчителів української мови та літератури , які працюють над проблемою «Застосування мультимедійних технологій у процесі вивчення українознавства».

Керівник творчої групи Возняк Т.І. ознайомила колег з планом роботи та окреслила завдання членів ТГ на поточний рік.

На засіданні були розглянуті питання:

  1. Теоретичні основи ІКТ.
  2. Особливості уроку з використанням ІКТ.

В ході засідання вчителями доведено, що використання мультимедійних інформаційних технологій на різних етепах уроку сприяє:

  • розкриттю, збереженню та розвитку індивідуальних і творчих здібностей учнів;
  • формуванню в учнів пізнавальних можливостей, прагнення до самовдосконалення;
  • постійному динамічному оновленню змісту, форм та методів навчальних процесів тощо.

Уроки з мультимедійним супроводом допомагають ефективно вирішувати наступні дидактичні завдання:

  • засвоїти базові знання з предметів;
  • сформувати навички самоконтролю.

Також в ході засідання присутніх ознайомили з алгоритмом організації та проведення І Міжнародної гри «Sunflower», Всеукраїнської українознавчої гри « Соняшник».

%d1%83%d0%ba%d1%80-%d1%84%d0%b8%d0%bb%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b8%d1%8f  %d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b9

31.08.2016 ПЕДРАДА

 У Новогродівській ЗОШ І-ІІІ ст. №7 31.08.2016 року  відбулася педагогічна рада  на тему: «Підсумки діяльності навчального закладу в 2015-2016 навчальному році та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в 2016-2017 навчальному році»

Порядок денний:
І  частина

%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-133   %d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-144

1. Про підсумки діяльності навчального закладу в 2015-2016 навчальному році та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в 2016-2017 навчальному році.

Доповідач: Самоздра О.В. (Звіт>>>)

Співдоповідачі: Вахрамєєва О.В., Радченко Т.Л.
2. Про погодження річного плану роботи навчального закладу на 2016-2017 навчальний рік.
Доповідач: Самоздра О.В.
3. Про організований початок нового 2016-2017 навчального року.
Доповідач: Радченко Т.Л.
4. Про виконання угоди з охорони праці, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору.
Доповідач: Радченко Т.Л.

9.30-9.45 – брейк-кава

ІІ частина (9.45 – 11.45)
Тема: «Вектори реформування діяльності Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7»

Виступаючі:
Самоздра О.В., Вахрамєєва О.В., Рябцева А.В., Ватаг О.В., Задко А.А

 Фестиваль педагогічних ідей

Вже не достатньо бути на уроці  актором, режисером,  психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися.

Щоб поділитися своїм досвідом, викладачі-філологи взяли участь у Фестивалі «Формування самоосвітньої компетентності в ході вивчення українознавства».

У процесі роботи Фестивалю були розглянути питання:

  • Методика та техніка самоосвіти;
  • Традиційні форми, інноваційні форм.

До найважливіших завдань самостійної роботи учителя, про які говорили на Фестивалі, можуть бути віднесені: вивчення нових програм і підручників, аналіз їхніх дидактичних та методичних особливостей; самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу; активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об’єднань, різних творчих груп; участь у фахових конкурсах («Соняшник – учитель»).

І хочеться , щоб кожен філолог пам’ятав слова Джимі Рона: «Формальна освіта допоможе вам вижити, а самоосвіта приведе вас до успіху» не тільки на Фестивалі.

11.03.2016 ПЕДРАДА

 У Новогродівській ЗОШ І-ІІІ ст..№ 7 11.03.2016 відбулася педагогічна рада  на тему: «Творчою людиною можна народитися, творчості можна і навчитися» В.Сухомлинський

Порядок денний

1. Про вивчення  системи  роботи  вчителів, які  атестуються у 2015-2016 н.р.

1.1.Характеристика діяльності вчителя початкових класів Кравцової Г.Ф. у міжатестаційний період.

1.2. Презентація досвіду роботи вчителя на тему: «Формування ключової  компетентності – уміння  вчитися»

1.3. Характеристика діяльності вчителя  української мови  Возняк Т.І. у міжатестаційний період. 1.4. Презентація досвіду роботи вчителя на тему: « Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури»

1.3. Характеристика діяльності вчителя  української мови  Прошакової О.В. у міжатестаційний період.

1.4. Презентація досвіду роботи вчителя на тему:  «Упровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»

2. Організація ДПА у 2015-2016 навчального року

3.Звільнення учнів від проходження ДПА.

4. Про порядок закінчення навчального року

5. Про представлення до нагородження золотою медаллю «За  високі досягнення у навчанні» та видачу атестата особливого зразка випускникам  11-А класу.

Ухвалили:

1. Досвід роботи вчителів Кравцової Г.Ф., Возняк Т.І., Прошакової О.В. схвалити та рекомендувати педагогічному  колективу    школи для використання в своїй практичній роботі.

2. Оцінити роботу вчителів Кравцової Г.Ф., Возняк Т.І., Прошакової О.В. як учителів з високим науковим та методичним рівнем викладання, які забезпечують високу результативність своєї роботи та відзначаються  загальною культурою,моральними якостями,що служать прикладом для наслідування.

3. Рекомендувати атестаційній комісії школи клопотати перед атестаційною комісією при міському відділі освіти про атестацію вчителів Кравцової Г.Ф., Возняк Т.І., Прошакової О.В.  на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

4. Рекомендувати атестаційній комісії школи клопотати перед атестаційною комісією при міському відділі освіти про атестацію Возняк Тетяни Іванівни  на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «Старший учитель»

5. Визначити  історію України  третім предметом  для  ДПА для учнів 9 класу.

6. З метою  стимулювання  учнів, які за результатами семестрового, річного оцінювання за  період навчання  в 10-11 класах досягли успіхів, клопотати  перед комісію відділу  освіти  м. Новогродівка про нагородження золотою  медаллю  «За  високі  досягнення   у  навчанні» учнів  математичного профілю 11-А класу: Батуримської  Оксани Олександрівни,  Ляшенко  Марини  Віталіївни, Теліженко  Станіслава  Олеговича.

7. Звільнити від ДПА наступних учнів: Буханов Іван (11-Б клас), Єшпан Олена (11-А клас), Писанко Євген (11-А клас).


29.10.2015  Педрада

                img_20151029_102445img_20151029_114213

     Упродовж усього життя доводиться адаптуватися до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним із складних адаптаційних періодів є навчання у 1-му, 5-му та 10-му класах. Саме цій проблемі і була присвячена педрада-консиліум «Психолого-педагогічні проблеми адаптації та соціалізації особистості» у Новогродівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7.

Перед педагогами школи з результатами діагностик, анкетувань виступила практичний психолог Задко А.А. Учителі проаналізували процес адаптації першокласників, п’ятикласників, десятикласників, визначили проблеми, над якими необхідно пропрацювати та отримали домашнє завдання: обговорити проблеми на засіданнях шкільних методичних об’єднань та знайти шляхи реалізації цих проблем.

 img_20151029_110225    img_20151029_102637