Інноваційна діяльність школи

Інформація про інноваційну діяльність  педагогів Новогродівського ОЗЗСО І-ІІІ ст.№7 за І семестр 2019-2020 н.р.



Авторська розробка учителя інформатики Полонської А.О. представлена  на WEB-ВІТРИНІ / Інтерактивна вправа, розміщені на сайті Відділу інформаційних технологій Донецького обласного ІППО за адресою https://dnippo.wixsite.com/webvit/about-us

Авторські  розробки вчителів Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Упровадження інноваційної роботи у  Новогродівській  ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 

Назва інновації Напрям інновації Інноваційна ідея Контактна особа
1 Школа сприяння
здоров’ю.
Впровадження здоров’я-зберігаючих освітніх

технологій

Формування активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я.

Забезпечення  психологічного  і медичного супроводу НВП. Створення оптимальні умови  для функціонування фізичної культури; забезпечення можливості  для впровадження сучасних інноваційних форм і методів роботи.

Відкрито  в навчальному закладі консультативний  центр здорового способу життя для учнів, батьків і вчителів.

Введення в навчальний процес  курсів «Основи здоров’я», «ОБЖ», «Етика».

Координатор -Задко А.А.
2 Застосування інтегрованого підходу на уроках

української мови

та літератури

Освітні педагогічні технології Успішною методичною реалізацією ідеї інтегрованого навчання передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах. Прошакова О.В., учитель української мови вищої категорії.

Задорожня О.В.

3 Проектна технологія Освітні педагогічні технології Навчити здобувати ці знання самостійно, застосовуючи їх для розв’язання нових пізнавальних  і практичних завдань;

Сприяти формуванню в учнів навичок;

Прищепити учням уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирання інформації, аналізу з різних точок зору, висування гіпотез, вміння роботи висновки.

 

Авер’янова Ю.Г.,

Гаврилова Л.Г.,

Шутова К.А.

4 «Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху на уроці». Освітні педагогічні технології Ситуація успіху дарує атмосферу приязні та взаємодопомоги, впевненості і захищеності. Учитель повинен створити джерело внутрішніх сил дитини, джерело, яке дає енергію для подолання труднощів і формування бажання вчитися.
Використання ситуації успіху має сприяти підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а також допомогти учням усвідомити себе повноцінною особистістю і, відповідно, забезпечити успіх у навчанні.
Дядіченко Л.О.,

Смолякова Л.Л.

Кравцова Г.Ф.

5 Проекти  STEM- освіти Освітні педагогічні технології Фокусувати увагу на формуванні практичних знань, умінь, навиків.

Пріоритетний метод — метод проектів.

Опиратися на підтримку в онлайн-середовищі: науково-популярні канали на Youtube, WEB – 2,0 (онлайн-карти, схеми, діаграми, інструменти ведення проектів та співробвтництва)

Практикувати метод перевернутого навчання, DIY-підхід (робототехніка, мейкерство).

 

Іванова  Н.Ю.
6. Освітні технології  перевернутого навчання Освітні педагогічні технології «Перевернуте навчання» (flipped learning)– це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного(!) уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань. Авер’янова Ю.Г.

Методична рада школи  забезпечувала науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних заходів. Проходило стажування молодих  спеціалістів, було організовано роботу шкільної атестаційної комісії. Вивчалися такі питання: адаптація учнів 1-х, 5-х, 10-х класів, «Методичний рівень класного керівника. Робота з батьками», перевірка стану викладання  захисту Вітчизни,хімії,фізики,правознавства,фізичної культури, «Основ здоров’я».За результатами вивчення узагальнені матеріали, розроблені рекомендації щодо усунення виявлених недоліків. Працював психолого-педагогічний семінар, протягом року були проведені тренінгові заняття з молодими учителями, на заняттях обговорювалися питання: «Удосконалення навчально-виховного процессу на основі сучасних технологій», «Створення ситуації успіху у навчанні школярів», «Як допомогти кожній дитині адаптуватися в соціальному середовищі, розвинути природні задатки зберегти фізичне, моральне, психічне здоров’я».

Відбувся воркшоп на тему: «індивідуальні освітні маршрути на уроці української  літератури як засіб самореалізації особистості учнів»(Вахрамєєва О.В.) , майстер – клас:«Розвиток творчих здібностей учнів  у процесі навчаннягеографії» (учитель РадченкоТ.Л..), діяв шкільний Європейський клуб «YES»(YoungEuropeanStars) у рамках шкільногопроекту «Кроки до успіху» (учитель Костянко Т.В.),реалізовувалися проекти

Протягом 2016 — 2017 н.р. у  школі було проведено відкриті уроки, позаурочні заходи,семінар з  української  мови,семінар класних керівників. Семінари, уроки проведені на належному науково-теоретичному, методичному рівні.

Педагогічні працівники нашої школи мають потужний  творчий  і  методичний  потенціал щодо підвищення ефективності впровадження  інноваційних методів та прийомів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес загальноосвітнього  навчального  закладу, який  є  запорукою  подальшого професійного  зростання  і  плідної  праці  у  справі  навчання  і  виховання підростаючого покоління.

З метою підвищення престижу професії вчителя, сприяння висвітленню, впровадженню, використанню досвіду роботи кращих учителів,  педагоги школи беруть активну участь у Всеукраїнських педагогічних конференціях, в обласних педагогічних  виставках, конференціях, семінарах, конкурсах.

Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, загальноміських і обласних семінарів, навчання на курсах післядипломної освіти, а також в рамках атестації. У червні –грудні 2016 року адміністрація школи та педагоги закладу пройшли курсову перепідготовку «НubSchool-школа з європейським рівнем якості освіти».

У цьому році Лауреатом обласного конкурсу «Вчитель року» у номінації «Початкова освіта» стала Дядіченко Л.О. Переможцем (І місце)  обласного конкурсу  на кращу розробку навчального Е-контенту для дистанційної школи в номінації «Хімія» стала Авер’янова Ю.Г., Юлія Геннадіївна стала призером Всеукраїнського конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ 2017” „КОЛОСОК», Авер’янова Ю.Г. та Прошакова О.В.-  лауреати Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень».

Самоздра Ольга Вікторівна — участь у віртуальній виставці  «Освітня домінанта сучасного філолога: інтеграція українознавчого компонента в НВП», виступ у роботі конференцій на курсах  для педагогічних працівників опорних шкіл «Нub school – школа з європейським рівнем якості освіти».

Вахрамєєва Олена Володимирівна — участь у віртуальній виставці  «Освітня домінанта сучасного філолога: інтеграція українознавчого компонента в НВП», за участь  в обласній  віртуальній методичній вітальні «Нове викладання «Чорної ради»  П.Куліша в школі», виступ у роботі підсумкової конференцій на курсах  для педагогічних працівників опорних шкіл «Нub school – школа з європейським рівнем якості освіти», підготовка матеріалів  до обласної методичної кав’ярні з атестації, підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини»-2017 (Вектор №7 «Інтеграція українознавчого компонента в діяльність сучасного вчиеля української мови та літератури». Підготовка брошури.)

Радченко Тетяни Леонідівни — участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми «Відео-огляд  «Інновації у роботі з обдарованими учнями на уроках».

Джебженяк Ляна Юріївна — участь у  віртуальній  виставці в номінації: «Презентація – селфі  «Ми за здоровий спосіб життя», обласний конкурс організації фізкультурно-оздоровчої діяльності в школі», конкурс міні-проектів «МОVE молодіжна  платформа».

Задорожня Олена Володимирівна — участь у регіональній конференції  «Виклики та досягнення національно-патріотичного виховання» та публікацію матеріалів виступу,  участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми « Відео-огляд «Інновації у роботі з обдарованими учнями на уроках» (інтегрований урок з математики та англійської мови)», підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини-2017» ( Вектор 1. «Інтегроване навчання». Підготовка брошури).

Авер’янової Юлії  Геннадіївни — підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини-2017» (Вектор №5 «Освітні технології  перевернутого навчання». Підготовка брошури, участь у панельній дискусії)

Задко Аліни Анатоліївни — участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми «Відео-огляд«Інновації у роботі з обдарованими учнями на уроках», підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини-2017» ( Вектор 6. «Методичний супровід інклюзивної освіти». Підготовка брошур з питань створення здоров’язберігаючого простору навчального закладу).

Іванова Наталія Юріївна — підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини-2017» ( Вектор 4. «Проекти  STEM- освіта». Підготовка брошури).

  Колосовської Наталії Анатоліївни — участь  у  Web-вітрині «Путівник здоров’я: новітні тенденції уроків «Основи здоров’я».

Корнілова Світлана Миколаївна — обласний майстер-клас «Соціалізація учнів шляхом прикладної спрямованості вивчення математики в профільних класах», проведення семінару- практикуму  для слухачів курсів підвищення кваліфікації «Hub school» на тему «Прикладна спрямованість  вивчення математики в профільних класах».

Костянко Тетяни Володимирівни — організація мовного табору GoCamp,  активна діяльність у реалізації проектів «е Twinning», «Класна школа»,    організацію роботи шкільного Евроклубу,  участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми « Відео-огляд «Інновації у роботі з обдарованими учнями».

Шутова Каміля Абдулхаківна — робота шкільного Евроклубу, участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми « Відео-огляд «Інновації у роботі з обдарованими учнями».

Литвин Людмила Петрівна — організація мовного табору GoCamp,  активна діяльність у реалізації проектів «е Twinning», робота    шкільного Евроклубу.

Полонської Альфії Саліхівни підготовка учасника Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, підготовку фіналіста Всеукраїнського конкурсу «Екософт-2017»; за упровадження в навчально-виховний процес навчального закладу Всеукраїнський проект «Хмарні сервіси в освіті», за упровадження в навчально-виховний процес навчального закладу українсько-польського проекту «Класна школа».

Прошакової Олени Володимирівни -участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми « Відео-огляд«Інновації у роботі з обдарованими учнями на уроках» (інтегрований урок з географії та української літератури)»,  підготовка матеріалів до Трендових студій «Нова українська школа» в рамках ІІІ серпневого Конгресу  освітян Донеччини-2017» ( Вектор 1. «Інтегроване навчання», підготовка брошури, участь у панельній дискусії)

Соколенко Юлія В’ячеславівна -участь у роботі круглого столу та панельної дискусії, присвяченої  25-річчю незалежності України, активна участь у роботі Творчої майстерні «Інтелектуальні змагання з історії та правознавства як засіб розвитку здібностей учнів»,  активну участь у роботі  журі обласного конкурсу «Історичні турніри».

 Чернова Наталія Сергіївна —  участь у Web-вітрині «Поруч із генієм» з теми «Відео-огляд  «Інновації у роботі з обдарованими учнями на уроках», участь  в обласній  віртуальній методичній вітальні «Нове викладання «Чорної ради»  П.Куліша в школі».

Кравцова Галина Федорівна — Web-вітрина «Інновації у роботі з першокласниками»

Публікації у фахових виданнях

Доброю традицією педагогічного колективу школи є популяризація своїх напрацювань та їх публікації  у фахових виданнях: Учительський журнал «Онлайн», «Золоті сторінки освіти», «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». За популяризацію інноваційного досвіду роботи школа була нагороджена Грамотою журналу «відкритий Урок», педагогічні наробки вчителів були надруковані  у збірках обласних та регіональних конференцій,освітлювалися на віртуальних виставках  та відео конференціях.

Авторські  посібники, публікації в періодичних виданнях учителів

Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя Місце роботи Педагогічний стаж Категорія, звання Авторські посібники, публікації в періодичних виданнях
     1.              Авер’янова Ю.Г. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 22 вища, «Старший учитель» Хімія «Шкільний світ» 2011р. № 31 «Формування навчально-дослідницької культури школярів»

Біологія «Шкільний світ» 2013р. № 11

«Рекомендації щодо вивчення хімічного компонента в курсі природознавства»

     2.              Гаврилова Л.Г. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 38 вища,

«Учитель-методист»

«Відмінник освіти України»

1.Формирование самостоятельного творческого мышления путем использования эссе. http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/istoriya/4218-zhanr-ese-poniattia-spetsyfika-oznaky-porady-shchodo-ioho-pidhotovky-ta-napysannia

2.Волонтерський  проект  «Хай оживає істина стара:  людина починається з добра»

http://teacherjournal.in.ua/fakhovi-napryami/klasnomu-kerivniku/4215-volonterskyy-proekt-khay-ozhyvaye-istyna-stara-lyudyna-pochynayetsya-z-dobra3

3.Розробка уроку по історії України «Посилення великокнязівської влади за В.Мономаха. Поява удільних князівств».

http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/istoriya/4217-zhanr-ese-poniattia-spetsyfika-oznaky-porady-shchodo-ioho-pidhotovky-ta-napysannia

     3.              Прошакова О.В. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 18 вища Учительський журнал On-Line

урок з укр. літератури: « Валеріан Підмогильний «Місто». 25.12.2015

урок з укр. літератури

«Багатосферовий світ збірки П.Тичини «Сонячні кларнети» 03.01.2016

     4.              Кравцова Г.Ф. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 31 вища «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

Урок з укр. мови «Правопис префіксів роз-, без-» публікації у №7-8/2014 (червень-серпень)

Учительський журнал On-Line

Свято родини «Роде наш красний» 25.03.2015

Журнал On-Line

Розробка виховного заходу «За рідний край – життя віддай»

Урок з математики «Математична подорож по Україні» 4 клас

Підсумковий урок з читання у 1 класі «Подорож у країну Букляндію» розміщено – 12.01.2016

     5.              Возняк Т.І. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 34 вища,

«Старший учитель» «Відмінник освіти України»

Друковані роботи:

7 клас Українська література. Проект уроку «Ти знаєш, що ти – людина?» Є.Гуцало «Сім’я дикої качки» — твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем. Людська доброта та жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу»

11 клас Українська література

Світове значення спадщини І.Франка

     6.              Колосовська Н.А. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 22 вища Учительський журнал On-Line

«Розробка проекту «Моя професійна кар’єра. Складання плану дій» — 03.02.2015

Учительський журнал On-Line

Виховна година «У світі тисячі професій (6-7 клас)» — 13.11.2014

Учительський журнал On-Line

Година спілкування «Талант – то країна здібностей і море праці» — 13.11.2014

     7.              Смолякова Л.Л. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 27 Вища.

«Старший учитель»

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

№4 2014 Інтегрований урок для
4 класу «Біблійні легенди. Каїн і Авель».

№5 2014 Досвід роботи «Розвиток продуктивної творчої компетентності засобами інтерактивних технологій»

Учительський журнал On-Line

Серія уроків до теми «Біблійні легенди»

«Кобзарева не змовкне струна»

Буклет «Розвивальні творчі вправи на уроках рідної мови та читання для розвитку продуктивної творчої компетентності учнів»

Збірка. Матеріали  обласної   науково – практичної  конференції «Реалії та перспективи національно – патріотичного виховання у вимірі сучасності» Стаття «Дитяче товариство юних козачат «Козацьке братство»

     8.              Вахрамєєва О.В. Новогродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 26 вища, «Учитель-методист»учитель-методист Збірка. Матеріали  регіональної   науково – практичної  конференції «Проектування індивідуальної траєкторії розвитку педагогічних працівників у контексті стратегії «Навчання впродовж життя» Стаття «Самоосвітня діяльність як один із напрямів професійного зростання педагогів у системі неперервної освіти.»

 

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Протягом року вчителі школи проводили позакласні заходи в межах загальноміських, загальношкільних місячників, тижнів.

Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні декади, тижні. Було складено план, вчителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями, переважно інтелектуально-розважальні ігри.

На засіданні методичної ради школи. керівники ШМО звітували про роботу протягом року. У цілому роботу ШМО протягом 2016-2017 н.р. можна оцінювати задовільно.