Семінари, конференції, педради 2018-2019 н.р.

З 17 по 19 травня 2019 року вчитель фізичної культури Новогродівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 Джебженяк Ляна Юріївна взяла участь у Всеукраїнському спортивному проекті «Посилка успіху» від Klitschko Foundation за підтримкою фундаціі UEFA Foundation for children для вчителів та тренерів. Тренінг пройшов у «Олімпійському навчально-спортивному центрі «КОНЧА–ЗАСПА» у Київі. У перший день до учителів завітав Володимир Кличко, який надихнув поширювати спорт у своїй громаді та розповів про свою методику подолання викликів «F.A.C.E. the Challenge». Були прослухані лекції спікерів з тем: «Здоровий та активний спосіб життя», «Три правила здорового харчування», «Емоційний вплив вчителя на учня», «ЗСЖ – це звичка». Учасникам сподобались: поради Володимира Кличко, практичне заняття з петанку — Василь Лесків, практичні заняття з психологом Наталією Теслюк та лекція Юрія Журавського «Три правила здорового харчування». Набуті знання вчителі будуть використовувати у своїй школі та громаді міста. 

61161677_454482361993175_8918942160754049024_o 61477451_454481378659940_728147843168075776_o  Джебженяк Л. Ю., учитель фізичної культури

Педагогічна рада – творчі звіти учителів, які атестуються

 27.03.2017 року у Новогродівському ЗЗСО І-ІІІ ст. №7 пройшла традиційна педагогічна рада, на якій педагоги, які атестуються у 2019 році мали можливість виступити з п’ятихвилинною промовою, в ході якої довести перевагу власних методів роботи з розвитку творчого потенціалу учня.
Атестація педагогічних працівників — складова частина підвищення педагогічної кваліфікації, майстерності. Вона передбачає зростання професіоналізму, розвиток творчої активності, стимулювання діяльості, диференційоване оцінювання результатів педагогічної праці.
Кожен учитель з трепетом у душі чекає атестації, адже міжатестаційний період, який триває 5 років, – це час експериментів, нововведень, напруженої й плідної роботи. Завершальний етап цього процесу (тобто рік атестації) підводить логічну межу, яка дає можливість оцінити рівень кваліфікації педагогічного працівника. Щоб атестація пройшла успішно, кожен учитель відповідно готується, щоб показати свої творчі надбання, результати праці за звітний період.
Педрада продемонструвала наступне: творчий вчитель – це діамант, який осяває душу всіма гранями свого педагогічного дару, який плекає дитину на засадах добра, формуючи інтелектуальну еліту суспільства. Але щоб стати «діамантом», потрібна наполеглива, систематична праця.

Переглянути матеріали >>>

Педагогічна рада 24 січня 2019 року.

Переглянути матеріали >>>

УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА»

04-05 грудня 2018 року на базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у контексті євроінтеграції освітнього середовища», присвячена 80-ти річчю Донецького ОБЛІППО. Захід організовано за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України та департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації.
У науково-практичній конференції взяли участь близько 300 осіб зі всіх куточків України: науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, завідувачі органів управління освітою міст, районів та ОТГ, працівники методичних служб; керівники, педагоги та практичні психологи закладів освіти.
Вчителі Новогродівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 7 Колосовська Н.А., Задорожня О.В., Авер’янова Ю.Г., та Соколенко Ю.В. були запрошені на цей захід. Педагогічні напрацювання цих учителів було опубліковано у збірці тез конференції.
Розмаїття аспектів індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у контексті євроінтеграції освітнього середовища було розкрито у ході роботи секцій конференції, що поєднали різні категорії учасників. Авер’янова Ю.Г. виступила з доповіддю на секції «Проблеми впровадження інтегрованого навчання у викладанні дисциплін природничо-математичного циклу», Соколенко Ю.В. – з доповіддю про важливість самоосвітньої діяльності в підготовці вчителів суспільно-гуманітарного циклу на секції «Нова українська школа: нове бачення підготовки вчителя суспільно-гуманітарного циклу».
Всі вчителі отримали сертифікати про участь у Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у контексті євроінтеграції освітнього середовища».

4757 o 29600_o

Педагогічна рада 8 листопада 2018

46089066_2159163907467960_6873647754799742976_o8 листопада у Новогродівському  ЗЗСО І-ІІІ ст.№ 7 відбулося засідання інноваційної педагогічної ради на тему: «НУШ: освіта для життя. Проектування педагогічного процесу на основі інтеграції освітніх областей».
Засідання педради у формі «Word Cafe»  сприяло усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання; підвищенню  рівня компетентності педагогів в питаннях проектування педагогічного процесу на основі інтеграції освітніх областей в рамках реалізації Нової української школи. Переглянути матеріали >>>

Педагогічна рада 31 серпня 2018. Переглянути матеріали >>>